Oblast | Předmět | 1.r. | 2.r. | 3.r. | 4.r. | * | Pozn | |
Jazykové a estetické vzdělávání | Český jazyk a literatura | 3 | 3 | 3 | 3 | 12 | P | |
Jazykové vzdělávání | Anglický jazyk pokročilí | 3,5 | 3 | 3 | 3,5 | 13 | PV | 1),4) |
Anglický/německý jazyk odborný | 0,5 | 1 | 1 | 0,5 | 3 | PV | 1),5) | |
Německý jazyk začátečníci | 2 | 2 | x | x | 4 | PV | 2),5) | |
Společenskovědní vzdělávání | Občanská nauka | 1 | 1 | 1 | 1 | 4 | P | |
Dějiny a dějiny kultury | 2 | 1 | x | x | 3 | P | ||
Matematické vzdělávání | Matematika | 3 | 3 | 3 | 3 | 12 | P | |
Vzdělávání pro zdraví | Tělesná výchova | 2 | 2 | 2 | 2 | 8 | P | 5) |
Vzdělávání v IKT | Informační a komunikační technologie | 1 | 1 | 1 | 1 | 4 | P | 3) |
Přírodovědné vzdělávání | Fyzika | 1 | x | x | x | 1 | P | |
Chemie | 1 | 1 | 2 | 1 | 5 | P | ||
Ekologie | 0,5 | x | x | x | 0,5 | P | ||
Komunikace ve službách | Psychologie a komunikace | x | 1 | 1 | x | 2 | P | |
Ekonomické vzdělávání | Ekonomika | x | 1 | 1 | 1,5 | 3,5 | P | |
Odborné vzdělávání | Zdravověda | 2 | 2 | 4 | 3 | 11 | P | |
Kosmetika | 2 | 2 | 1 | 1 | 6 | P | ||
Výtvarná příprava | 2 | x | x | x | 2 | P | ||
Odborný výcvik | 7 | 9 | 9 | 9 | 34 | P | 6),7) | |
Celkem | 33,5 | 33 | 32 | 29,5 | 128 |
Poznámky:
1) Anglický/německý jazyk pokročilí a anglický/německý jazyk odborný je jazykem, ve kterém je realizována příprava na maturitní zkoušku.
Zpravidla navazuje na první cizí jazyk základní školy.
2) Anglický/německý jazyk začátečníci rozvíjí jazykové znalosti žáka, je opačným jazykem proti maturitnímu. Nepředpokládají se vstupní znalosti.
3) Žáci se na výuku dělí dle potřeby a technického vybavení, maximální počet žáků ve skupině 18.
4) Žáci se na výuku dělí s ohledem na přípravu maturitní zkoušky, maximální počet žáků 16.
5) Žáci se na výuku dělí dle závazných směrnic, maximální počet žáků ve skupině 24.
6) Žáci na výuku se dělí dle závazných směrnic.
7) Odborný výcvik je doplněn odbornou praxí v rozsahu 10 pracovních dnů v ročníku.
Praxe je organizována v návaznosti na školní rok, je možné ji realizovat i v době školních prázdnin.
Praxe se realizuje v 2. a 3. ročníku.